Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Skip to content
Menu
Menu

Jak instalacja fotowoltaiczna 50 kW zmniejszyła koszty energii o 40%?

W dzisiejszych czasach, w obliczu zmieniających się trendów ekologicznych oraz rosnących kosztów energii elektrycznej, firmy coraz częściej zwracają się ku alternatywnym źródłom energii. Jednym z najbardziej obiecujących rozwiązań jest instalacja systemów fotowoltaicznych, które wykorzystują energię słoneczną do produkcji elektryczności.

Po przeprowadzeniu analizy zużycia energii w firmie i dostosowaniu instalacji fotowoltaicznej do specyfiki działalności firmy, udało się osiągnąć imponujący rezultat. Autokonsumpcja energii elektrycznej w firmie zmniejszyła się o aż 70%, co nie tylko przyczyniło się do obniżenia rachunków za prąd, ale także wpłynęło pozytywnie na środowisko poprzez redukcję emisji gazów cieplarnianych.

Kluczowym elementem sukcesu tego projektu było także długoterminowe podejście firmy, która spojrzała na instalację fotowoltaiczną nie tylko jako na inwestycję krótkoterminową, ale również jako na strategiczny krok w kierunku obniżenia kosztów operacyjnych i zwiększenia konkurencyjności na rynku.